Mission Music Concert met het Urker mannenkoor ‘Soli Deo Gloria’

13 oktober 2018 @ 19:30 - 21:30

- €12,50

Zaterdag 13 oktober organiseert Mission Music Concerten een koor- en samenzangconcert in de hervormde kerk te Middelharnis. Aan dit concert hoopt mee te werken het bekende mannenkoor ‘Soli Deo Gloria’ uit Urk, onder leiding van dirigent en pianist Jaap Kramer. Verder werken mee de solisten Laura Struik, Lize den Ouden en Renske Chevalking. Naast veel koor- en solozang van genoemde solisten zal er ook ruimte zijn voor samenzang, die op het orgel zal worden begeleid door de organist Matthijs van der Wilt. Het belooft een prachtig concert te worden met een zeer gevarieerd programma t.b.v. het project Living Water Village in Borneo. Het concert vangt aan om 19.30 uur en de kerk is open om 18.45 uur. Kaarten voor dit concert zijn te bestellen via: missionmusicconcerten@gmail.com of voor aanvang van het concert bij de ingang van de kerk. De toegangsprijs voor volwassenen bedraagt € 12.50 per persoon en voor kinderen tot en met 12 jaar is de toegangsprijs € 5,-. We zien uit naar een geweldig concert tot Zijn eer en tot uitbreiding van Zijn Koninkrijk wereldwijd.

13 oktober 2018
Kosten: